آشنایی با نرم افزارadobe flash professional cs۵ برای تولید انیمیشن، چند رسانه ای و محتوای الکترونیکی
نویسندگان
چکیده
نرم افزار adobe flash cs5دارای قابلیت های فراوانی است. این نرم افزار برای طراحی وب، ساخت بازی های رایانه ای، تولید چندرسانه ای ها و تولید محتوای الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. انیمیشن ها و پروژه های انتشار یافته این نرم افزار از حجم کم و جذابیت بیشتری برخوردار هستند. در مقاله پیش رو مهمترین و کاربردی ترین قسمت های نرم افزار flash که شامل فضای کاری، انواع سمبل ها، جعبه ابزار و چگونگی ساخت کلید است را مورد بررسی قرار داده و تشریح کردیم. همچنین نحوه انتشار پروژه های ساخته شده و نحوه بارگیری در وب را توضیح دادیم. در آخر نیز نکاتی ظریف در مورد استفاده از این نرم افزار توانمند در عصر کنونی آورده شده است.
منابع مشابه
تحلیل و ارزشیابی محتوای چند رسانه ای های اموزشی درس زبان انگلیسی پایه دوم راهنمایی براساس اصول طراحی چند رسانه ای مایر
پژوهش حاضر با هدف ارزشیابی چند رسانه ای های آموزشی درس زبان انگلیسی پایه دوم راهنمایی بر اساس اصول طراحی چند رسانه ای مایر انجام گرفته است. سؤال اساسی آن عبارت است از: آیا محتوای علمی - آموزشی چند رسانه ای های آموزشی درس زبان انگلیسی پایه دوم راهنمایی با اصول هفت گانه مایر» متناسب است؟ از روش تحلیل محتوا به عنوان روش تحقیق استفاده شد که در قالب این روش از چک لیست به عنوان ابزار اندازه گیری بهره...
متن کاملتولید محتوای الکترونیکی: مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی علوم حدیث
هدف کلی این پژوهش بررسی فرآیند تولید محتوای الکترونیکی در مرکز آموزش الکترونیکی علوم حدیث است. مرکز آموزش الکترونیکی علوم حدیث یکی از دانشگاهها و مؤسسات پیشرو در ارائه آموزش الکترونیکی در ایران است که در سال 1384 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. در این پژوهش با استفاده از روش مطالعه موردی، دادهها از طریق مشارکت محقق در جلسههای مربوط به تولید محتوا، تحلیل و بررسی اسناد، صورت جلسهها ...
متن کاملتدوین نرم افزار آموزشی رباتیک به کمک سیستم چند رسانه ای
در سیستم آموزشی متداول، مدرس موضوعات را تشرح می کند، در حالی که می توان از یک رایانه برای این منظور استفاده کرد. بدین منظور و برای آموزش قدم به قدم باید برای هر شخص ساخاری ویژه تهیه شود و بهترین راه حل تهیه نرم افزای بر پایه سیستم های چند رسانه ای است که می تواند موضوعات مورد نظر را به صورت صوتی و تصویری ارائه کند. طراحی چنین نرم افزاری برای مبحث رباتیک موضوع این مقاله است. در این مقاله ابتدا ب...
متن کاملمتحرکسازی کاراکتر در رسانه های سینما، انیمیشن و بازی رایانه ای با رویکرد به فناوری رایانه ای
متحرکسازی کاراکتر بشکل رایانه ای یکی از گونه های متحرکسازی است که امروزه اصلی ترین نقش را در فیلمهای متحرکسازی،زنده و بازی رایانه ای ایفا می کند. این گونه هنری حلقه واصل بین مخاطب و اثر، همچنین کلید همذات پنداری کاربر با کاراکتر های موجود است.از آنجائیکه بسیاری از شرکتهای تولید کننده داخلی در زمینه محصولات رسانه ای فوق دارای بخش تحقیقات و توسعه نمی باشند لازم است متناسب با فرهنگ ملی وبومی شنا...
متن کاملمقایسه سطوح یادگیری پرستاران به سه روش آموزش الکترونیکی تحت وب، بسته ی نرم افزار چند رسانه ای و سخنرانی در آموزش مراقبتهای پرستاری عوامل شیمیایی
هدف: انواع متفاوت آموزش الکترونیک در مقابل شیوه سنتی سخنرانی این سئوال را مطرح میکند که کدامیک در آموزش موثرتر خواهند بود. این مطالعه با هدف مقایسه سطوح یادگیری پرستاران به سه روش آموزش الکترونیکی تحت وب، بستهی نرم افزار چند رسانهای و سخنرانی در درس مراقبتهای پرستاری عوامل شیمیایی یکی از مراکز درمانی نیروهای مسلح انجام شد. روشها: در مطالعهای نیمه تجربی تعداد 99 نفر از نفر پرستاران یکی از ...
متن کاملطراحی نرم افزار چند رسانه ای رباتیک
در سیستم آموزشی-پژوهشی متداول، مدرس موضوعات را تشریح می کند، در حالیکه می توان از یک رایانه برای این منظور استفاده کرد. بدین منظور و جهت فراگیری قدم بقدری، نیاز به تهیه ساختاری برای هر شخص می باشد و بهترین راه حل تهیه نرم افزاری بر پایه سیستمهای چند رسانه ای می باشد که می تواند موضوعات مورد نظر را بصورت صوتی و تصویری ارائه نماید. با توجه به ماهیت انعطاف پذیر نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، امکا...
15 صفحه اولمنابع من
با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید
عنوان ژورنال:
یادگیری الکترونیکی (مدیا)جلد ۴، شماره ۲، صفحات ۷۵-۸۲
میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com
copyright © 2015-2023